نوشته شده توسط : ماساژ

همان‌طور که کمی پیش نیز اشاره کردیم، اگر به دنبال رسیدن به سود بیشتری از طریق این شبکه اجتماعی هستید باید تعداد زیادی دنبال کننده داشته باشید؛ چرا که کاربران اینستاگرامی تنها در این شرایط برای استفاده از خدمات و برندتان به شما اعتماد می‌کنند. کمک گرفتن از اینفلوئنسرها تنها یک راه برای افزایش فالوور است؛ راه‌های دیگری نظیر خرید فالوور ارزان از سایت‌های معتبری مانند دیجی فالوور نیز به افزایش دنبال کننده‌های شما کمک می‌کند. نکات ارائه شده در قسمت بعد نیز تاثر زیادی بر افزایش فالوور در اینستاگرام خواهد گذاشت.

 

1. پروفایل جذاب و متمایز بسازید

اگر می‌خواهید توجه کاربران اینستاگرامی را به خود جلب کنید ابتدا باید یک پروفابل منحصربه‌فرد داشته باشید؛ چرا که پروفایل شما اولین چیزی است که کاربر از شما و برندتان می‌بیند. بنابراین با داشتن یک پروفایل جذاب و همچنین نام کاربری مناسب می‌توانید تاثیر فوق‌العاده‌ای در جلب نظر مخاطب داشته باشید. همچنین در انتخاب نام کاربری خود نیز توجه زیادی داشته باشید؛ این نام باید به راحتی قابل جستجو باشد و در ذهن کاربران بماند.

 

2. از تولید محتوای صفحه خود غافل نشوید

بعد از آنکه با استفاده از یک پروفایل جذاب توانستید نظر اکثر کاربران را به فعالیتی که در حال انجام آن هستید جذب کنید، باید به فکر تولید محتوای کاربردی و هدفمند باشید. تضمین اینکه آیا کاربری که وارد صفخه شما می‌شود ماندگار است یا خیر و یا اینکه به مشتری وفادار برند شما تبدیل شود، تماما به نحوه تولید محتوای پیج شما بستگی دارد. اگر به دنبال افزایش فالوور در اینستاگرام هستید، از تولید و انتشار محتواهای تکراری و غیرکاربردی جدا خودداری کنید؛ با این اقدام تنها حس غیرحرفه‌ای بودن را به مخاطب القا می‌کنید. سعی کنید تصاویر و یا ویدیوهایی که منتشر می‌کنید از کیفیت کافی برخوردار باشند و توضیحات را در قالب کپشن به زبانی ساده و روان به کاربر ارائه دهید.

 

3. تعامل را فراموش نکنید

یکی از فاکتورهایی که به موفقیت شما در اینستاگرام کمک زیادی می‌کند تعامل با کاربر است. به خاطر داشته باشید شما در این شبکه یک فرصت بی‌نظیر برای رابطه سازی با مشتری دارید که این فرصت در کسب و کارهای سنتی تا این اندازه وجود ندارد. بنابراین تا می‌توانید از این فرصت به نفع کسب و کار خود استفاده کرده و با کاربران خود در تعامل باشید. در این‌صورت بیش از پیش می‌توانید توجه و اعتماد آن‌ها را برای استفاده از خدمات خود جلب کنید. به هر اندازه که مخاطبان با شما و خدماتی که ارائه می‌دهید احساس نزدیکی بیشتری بکنند، تمایل آن‌ها نیز برای معرفی شما به دیگران بیشتر شده و از این طریق فالوورهایتان افزایش می‌یابند.

 

4. کاربرد هشتگ را بدانید و از آن به درستی استفاده کنید

یکی‌دیگر از فاکتورهایی که به افزایش فالوور در اینستاگرام کمک زیادی می‌کند، کاربرد هشتگ‌ها است. استفاده درست و متناسب با محتوای پیج از هشتگ به بیشتر دیده شدن برند و نام تجاری شما در این شبکه کمک زیادی می‌کند؛ بنابراین سعی کنید متناسب با مخاطبان هدف و نوع کسب و کارتان برای پست‌های خود هشتگ بگذارید؛ با این عمل کاربران به راحتی می‌توانند شما را در اینستاگرام پیدا کرده و دنبال کنند.

 

5. کاربرپسند باشید و مخاطبان خود را در فعالیت‌ها مشارکت دهید

محتوای UGC محتوایی است که کاربر تولید کرده و در آن نام و برند تجاری و هشتگ‌هایی را برای معرفی شما ذکر کرده است. محتوای تولید کاربر محتوایی است که فالوورها تولید می‌کنند و از این طریق به بیشتر دیده شما کمک زیادی می‌کنند. یکی‌دیگر از راه‌های مشارکت دادن فالوورها در فعالیت‌های پیج که در افزایش فالوور در اینستاگرام نیز موثر است، برگزاری مسابقات به مناسبت‌های مختلف است. این اقدام در روند بازاریابی شما در اینستاگرام تاثیر فراوانی خواهد گذاشت.

 



:: بازدید از این مطلب : 259
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 ارديبهشت 1399 | نظرات ()