نوشته شده توسط : ماساژ

 

 

معمولا افراد وقتی به بازار جهت خرید میروند به دنبال چیزهایی هستند که هم کیفیت خوبی داشته باشد وهم قیمت مناسبی به خصوص در این برهه از زمان که تنوع اجناس باعث می شود که خرید و انتخاب کمی سخت باشد.میز تلویزیون در مهم ترین بخش خانه قرار دارد برای اینکه بتوانید میز تلویزیون مورد نظر خود را از میان سایر میز تلویزیون های مشابه انتخاب نمایید باید به دو اصل قیمت ارزان و کیفیت بالا توجه کنید.پس ارزانی و در این حال با کیفیتی یک کالا را می توان اولین گزینه انتخاب هر خریدار دانست .

پس همیشه شکیلی و زیبایی در گرانی نیست بلکه در کیفیت خوب و قیمت ارزان است

همانطور که در ابتدا گفتیم یکی از موارد مهم در دکوراسیون خانگی ، میز تلویزیون است. هر تلویزیونی به میز خاص خود نیازدارد، بسته به نوع، اندازه و رنگ تلویزیون‌ها، میز تلویزیون نیز تغییر می کند. گذشته از این ، باید دکوراسیون داخل خانه را نیز مورد توجه قرارداد، به‌ نحوی‌ که نوع، رنگ و اندازهمیز تلویزیون با سایر لوازم و اجزای خانه متناسب باشد از جمله وسایلی که بایستی با یک میز تلویزیون در اتاق نشیمن هماهنگ شود، مبلمان و یا مبلمان تختخوابشو است.

   مبلمان را غالبا بر اساس رنگ ، غالب فضا و میزان فضای موجود در اتاق نشیمن انتخاب می کنند و پس از آن به انتخاب و دکور کردن میز عسلی و جلومبلی و دیگر وسایل می پردازند.
پیشنهاد می شود اگر از میزناهارخوری تان در فضای اتاق نشیمن استفاده می کنید، از میز تلویزیون و مبلمان هماهنگ و یا گاها همرنگ، برای ایجاد تناسب بیشتر در فضایتان بهره ببرید. همچنین از جمله اقداماتی که می تواند به بهتر شدن دکوراسیون اتاق نشیمن تان کمک کند، انتخاب صحیح مدل، رنگ شومینه ، رادیاتور، شوفاژ و وسایل گرمایشی تان است.
ثابت شده که در خرید میز تلویزیون ارزان، سوالاتی نسبتا مشخص به ذهن مشتریان می رسد. در این مقاله قصد داریم به سوالات رایج و نکات مفید در خرید میز تلویزیون ارزان بپردازیم:

     

 

 

 

 1- سایز میز تلویزیونی مورد علاقتان چقدر باشد؟

برخی خانواده‌ها قبل از انتخاب سایز تلویزیون، به دنبال خرید میز تلویزیون هستند. پیشنهاد می کنیم حتی اگر فعلا علاقه ندارید تا مدل تلویزیون یا مارک آن را انتخاب کنید حتما اندازه آن را بطور تقریبی انتخاب کنید بعنوان مثال اگر تلویزیون انتخابی شما 48 اینچ میباشد که طول تلویزیون 110 سانتیمتر می باشد شما نمیتوانید میزی کوچکتر از 110 سانتیمتر خریداری نمایید اگر جای کمی دارید میتوانید سایز110 سانتیمتر خریداری نمایید ولی هر چقدر میز تلویزیون انتخابی شما بزرگتر باشد زیباتر میباشد، البته شما باید فضای منزل خود را هم در نظر داشته باشید برخی از فروشندگان توصیه میکنند که میز تلویزیون از هر طرف 10 سانتیمتر بزرگتر باشد یعنی برای 48 اینچ میز، 130 سانتیمتر را مناسب میدانند.
ولی شما وقتی تلویزیون 48 اینچ را روی میزی که صفحه‌ی روی میز حدود 160 می باشد متوجه میشوید که چقدر زیباتر از میز 130 می باشد در بعضی میزها صفحه میز کوچک می باشد ولی کشو های میز در کناره های میز باعث می شود شما میز تلویزیون را بزرگتر ببینید که باز هم بسیار زیبا می شود.پس اگر نمی خواهیم تلویزیون را انتخاب کنیم، برای خرید میز تلویزیون باید پاسخ مهم ترین سوال را بدانیم:
تلویزیون مورد علاقه من چه ابعادی دارد؟ ( یا خواهد داشت؟)



2-جنس میز تلویزیون مورد علاقه‌ام چیست؟

از موارد دیگری که در هنگام انتخاب و خرید میز تلویزیون مناسب، باید به آن دقت شود، جنس رویه ی میز تلویزیون و حتی مهم تر از آن، جنس اسکلت کلی میز تلویزیون منتخب تان است
 بسته به سبک و مدل دکوراسیونی که بر فضای اتاق نشیمن تان حاکم است و یا مدلی که می خواهید آن را برای فضایتان انتخاب و اجرا کنید، می توانید از میز تلویزیون های تماما چوبی،میز تلویزیون های MDF،میز تلویزیون های GLASS فلزی و یا مدل هایی که ترکیبی از همه این مواد اولیه  هستند، استفاده کنید و با دیگر اجزای فضایتان هماهنگ کنید خوشبختانه تنوع قابل قبولی برای انتخاب میز تلویزیون وجود دارد؛ از میز تلویزیونکلاسیک و قدیمی گرفته تا مدل های میز تلویزیون نیمه مدرن و حتی مدل های میز تلویزیون تماما مدرن و شیک، همگی می توانند جذابیت منحصر به فرد خود را داشته باشند و با قرار گیری در فضایی هماهنگ و مطمئن، شما را شگفت زده کنند.

.
3-میز تلویزیون چه رنگی باشد؟
بسیاری از افراد مخصوصا خانم ها دوست دارند رنگ میز با مبلمان داخلی منزل هماهنگ باشد .
ولی باید توجه کرد شما اگر مبلمان سفید دارید اگر میز تلویزیون شما هم سفید باشد مطمئنا شما از فنون دیزاین و چیدمان منزل غافل شده اید و از تکنیک زیبایی کنتراست رنگ فضا استفاده نکرده اید و منزل شما بی روح و خسته کننده میشود ولی اگر رنگ میز تلویزیون مشکی باشد هم مبل شما بسیار بهتر دیده میشود هم اگر در دیزاین منزل شما چند رنگ استفاده شده مثلا فرش شما رنگ زرشکی دارد و مبلمان شما رنگ کرم میباشد باز هم رنگ مشکی بسیارمناسب می باشد. چون منزل شما چند رنگ میشود و باز هم جالب نیست ولی اگر مبلمان شما رنگ قهوه ای میباشد شما از رنگ قهوه ای یک پرده تیره تر یا روشن تر از مبلمان خود استفاده کنید
اگر کف منزل شما پارکت میباشد شما میتوانید رنگ مشکی یا رنگ قهوه ای تیره یا روشن تر از پارکت را برای میز ال سی دی خود استفاده کنید بسیار جذاب میشود مخصوصا اگر از رنگ قهوه ای با اختلاف رنگ از پارکت استفاده کنید سعی کنید میز تلویزیون هایی که از چند رنگ در ساخته شده استفاده نکنید چون به سرعت شما را خسته میکند و خیلی سریع از مد خارج میشود.
هیچگاه سعی نکنید رنگ میز تلویزیون خود را با جا کفشی منزل هماهنگ کنید چون جا کفشی در دیزاین منزل جایگاه بسیار پایین تری نسبت به میز تلویزیون دارد و وقتی رنگ میز تلویزیون با جا کفشی یکی میگردد جذابیت وجایگاه میز تلویزیون بسیار پایین می آید.
چنانچه محل قرار گرفتن میز تلویزیون شما نزدیک پرده می باشد شما باید رنگ میز تلویزیون را با توجه به رنگ پرده انتخاب کنید اگر رنگ پرده شما کرم می باشد رنگ میز تلویزیون قهوه ای و اگر رنگ پرده شما زرشکی رنگ میز تلویزیون مشکی انتخاب خوبی است.

بعضی افراد این فکر به ذهنشان میرسد که آیا میز تلویزیون را با کابینت آشپزخانه ست کنند یا خیر؟
در پاسخ باید گفت اگر میز تلویزیون و کابینت آشپزخانه در یک خط دید قرار دارد خوب است و انتخاب رنگ میز تلویزیون از قاعده رنگ کابینت پیروی میکند ولی اگر در یک خط دید قرار ندارد لازم نیست با رنگ کابینت آشپزخانه ست شود.
در انتخاب میز سعی کنید ازمیز های متحرک (Move Tabel )استفاده کنید. تا همیشه در تغییر دیزاین منزل حس خوبی داشته و نگران اندازه میز نباشید. میزها ی متحرک باید طوری
طراحی گردیده باشد که با جدا شدن قسمت دوم، قسمت اول که تلویزیون روی آن قرار گرفته واژگون نگردد تا میز و تلویزیون آسیب نبینند.


4-طریقه اتصال تلویزیون به میز تلویزیون چگونه باشد؟
آیا می‌خواهید تلویزیون را روی پایه های خود قرار داده، یا آن را به وسیله براکت به میز تلویزیون ببندید؟ یا شاید هم از مدل های میز تلویزیون پشت دار خوشتان بیاید – مدل هایی که یک صفحه چوبی یا فلزی در پشت آنها وجود دارد و تلویزیون به آن بسته می‌شود؟ هر چند تلویزیون های جدید از ثبات خوبی روی پایه های خود برخوردارند، و میز تلویزیون های جدید هم از این نوع هستند، اما همچنان بعضی خانواده ها دوست دارند تلویزیون را به حالت کاملا محکم به جایی ببندند که شما هم باید ببینید کدام حالت را بیشتر دوست دارید.

نتیجه گیری :
قبل از خرید حتما وسایلی که برای قرار دادن در میز تلویزیون درنظر دارید، را کامل به ذهن بسپارید تا میز تلویزیونی را انتخاب کنید که برای همه آن وسایل، فضایی مناسب و مخصوص داشته باشد.
در هنگام خرید میز تلویزیون ابتدا باید به جنس پایه ها توجه کرد، زیرا فشار کل وزن میز تلویزیون و تمام وسایلی که رو و داخل آن قرار می گیرد، روی پایه هاست. میز تلویزیون های موجود در بازارعموما از نئوپان، شیشه، فلز و ام دی اف ساخته می‌شوند. در نظر داشته باشید نئوپان، فلز و ام‌ دی‌اف مقاومت بیشتری نسبت به انواع دیگر دارند. همچنین باید گفت که ام دی‌اف جایگزین خوبی برای چوب است و وزن کمتری نسبت به میز تلویزیونچوبی دارد.اگر در خانه جایی را برای قرار دادن میز تلویزیون در نظر گرفته اید که از لحاظ اندازه، محدودیت هایی دارد، علاوه بر انتخاب میز مناسب با سایز تلویزیون، ابعاد دقیق میز تلویزیون را هم در انتخابتان درنظر بگیرید. در نظر داشته باشید که میز تلویزیون شیشه‌ای که خریداری می کنید از شیشه‌های نشکن ساخته‌ شده باشد. با در نظر گرفتن مواردبالا، می توانید بهترین انتخاب را برای اتاق نشیمنتان داشته باشید و به زیباسازی هرچه بیشتر فضا کمک کنید.

منبع : فروشگاه ایران ارزان

 

 

 

 

 

 

 

 



:: بازدید از این مطلب : 346
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 12 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ماساژ

عوارض زایمان شامل زایمان زودرس می شود، این می تواند شماری از نگرانی های بهداشتی برای کودک شما را ایجاد کند، مانند وزن کم هنگام تولد، مشکلات تنفسی، اندام های کم توسعه یافته و مشکلات بینایی و کودکان مبتلا به زایمان زودرس نیز دارای ریسک بالاتری از اختلالات یادگیری و مشکلات رفتاری هستند.

جلوگیری

شما ممکن است قادر به جلوگیری از زایمان زودرس نباشید، اما برای ارتقاء یک بارداری سالم و کامل، می توانید خیلی از آنها را انجام دهید. مثلا:

به طور منظم مراقبت از دوران بارداری را دنبال کنید. ملاقات های قبل از زایمان می تواند به ارائه کننده مراقبت های بهداشتی شما کمک کند تا سلامتی و سلامت کودک شما را کنترل کند. علائم مربوط به خودتان را ذکر کنید. اگر سابقه زایمان زودرس دارید یا علائم یا نشانه های زایمان زودرس را تجربه می کنید، ممکن است لازم باشد که در طول حاملگی بیشتر مراقبت های بهداشتی خود را مشاهده کنید.یک رژیم سالم بخورید برخی تحقیقات نشان می دهد که یک رژیم غذایی با چربی های پائین (PUFAA) با خطر پایین تر زایمان زودرس همراه است.

اگر سیگار میکشید و میخواهید ترک کنید از ارائه کننده مراقبت های بهداشتی خود در مورد یک برنامه ترک سیگار بپرسید.فاصله بارداری را در نظر بگیرید. برخی تحقیقات نشان می دهد که ارتباط بین حاملگی هایی که کمتر از ۶ ماه فاصله دارند و خطر ابتلا به زودرس نیز افزایش می یابد. در رابطه با دوران بارداری با ارائه دهنده خدمات درمانی خود صحبت کنید.هنگام استفاده از تکنولوژی تولید مثل (ART) مراقب باشید. اگر شما در حال برنامه ریزی برای استفاده از ART برای باردار شدن هستید، در نظر داشته باشید که تعداد زیادی از جنین ها در حال تخم گذاری هستند. حاملگی های چندگانه خطر ابتلا به زایمان زودرس را افزایش می دهند.

علاوه بر این، ممکن است پروژسترون را که به واژن وارد شده باشد .اگر قبل از هفته ۲۴ بارداری با یک گردن رحم کوتاه تشخیص داده شود، ممکن است پزشک شما نیز از پروژسترون تا هفته ۳۷ بارداری استفاده کند.مدیریت بیماری های مزمن شرایط خاصی نظیر دیابت و فشار خون بالا، خطر ابتلا به زایمان زودرس را افزایش می دهد. برای حفظ هر گونه بیماری مزمن تحت کنترل خود با ارائه دهنده خدمات بهداشتی خود کار کنید.

 

اگر سابقه زایمان زودرس یا تولد زودرس دارید، شما در معرض خطر زایمان زودرس هستید. با ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی خود، برای مدیریت هر عامل خطر و پاسخ به نشانه های هشدار دهنده و علائم اولیه، با پزشک خود مشورت کنید.مصرف داروهای پیشگیرانه اگر سابقه زایمان زودرس دارید، ممکن است.

جنین

در هرجا از چند ساعت تا چند هفته قبل از شروع بارداری در اولین بارداری، یک خانم ممکن است نگاه کند و احساس کند که نوزاد در لگن او قرار دارد. این به معنای “روشن شدن” شناخته شده است، به این معنی است که نوزاد در آماده سازی برای تولد قرار دارد. (در زناني كه قبلا زاده شده اند، روشن شدن ممکن است تا قبل از شروع زايمان رخ ندهد).
هنگامی که کودک در موقعیت پایین قرار می گیرد، این باعث کاهش فشار روی دیافراگم زن می شود و باعث می شود که او تنفس کند. اما همچنین باعث فشار بیشتری بر لگن و مثانه او می شود و منجر به بازدید مکرر ادرارر می شود. علاوه بر این، شکم زن ممکن است پایین تر ظاهر شود و او ممکن است با یک حقه حرکت کند.

شخیص زایمان زودرس

انقباضات قوی و منظم

در انتهای بارداری، انقباضات رحم شروع به حرکت دادن کودک به جایگاه پایین تر در کانال تولد می کنند و در نهایت از انقباض ها کمک می گیرند تا کودک را به دنیا بیاید.
کار واقعی شامل انقباضات منظم، شدید است که بیش از یک ساعت یا دو دقیقه بیشتر از پنج دقیقه فاصله دارند. و انقباضات معمولا در پشت یک زن شروع می شود و سپس به جلو حرکت می کند.
شکم  مانند یک توپ بسکتبال سخت می شود و پس از آن آرام است. اگر یک زن باردار هر ساعت بیش از شش انقباض داشته باشد، قویتر میشوند به این معنی که آنها در فواصل منظم ظاهر می شوند، پس توجه داشته باشید که کودک در راه است.

 

مردم اغلب نمی دانند چگونه به درستی انقباضات را انجام دهند. از زمان شروع یک انقباض به شروع بعدی، از جمله زمان استراحت و آرامش بین آنها، انجام می شود.طبق نظر کالج آمریکایی متخصص زنان و زایمان، انقباضات غلط کار، که انقباضاتBraxton Hicks نامیده می شوند ، اغلب در فواصل زمانی نامنظم رخ می دهند و در طول زمان با یکدیگر همخوانی ندارند.
بر خلاف کار درست، انقباضات غلط معمولا در قسمت جلویی بدن در شکم پایینی احساس می شود، معمولا در قدرت ضعیف هستند و ممکن است متوقف شود که یک زن بیدار شود، موقعیت خود را عوض کند یا تغییر کند.

کم شدن آب

جنین در حال رشد و گسترش در رحم زن محسوب شود توصیه می شود که مادران با متخصص زنان و مامایی خود زمانی که آب آنها کم می شود تماس بگیرند.
این می تواند به یک حرفه ی بهداشت کمک کند تا تعیین کند که آیا زن باردار ادرار نشت می کند یا نشانه ی رایج در دوران بارداری یا مایع آمنیوتیک است.

کاهش درد پشت و گرفتگی در زایمان زود رس

در طول زایمان، یک زن ممکن است در ناحیه لگن و رکتوم احساس فشار بیشتری کند یا گرفتگی کند. او همچنین ممکن است در ناحیه پشتی احساس ناراحتی کند.

خونریزی واژینال تخلیه در زایمان زود رس

در صورت شروع کار یا چند روز قبل از آن، یک زن ممکن است افزایش ترشح واژن را که به صورت صورتی، قهوه ای یا کمی خونریزی است، متوجه شود. این یک تخفیف خونین است که ناشی از انتشار یک پلاك مخاطی است كه در حین بارداری بلوك گردن رحم را باز می كند. پلاك مخاطي كه در مرحله اول زايمان شروع به گسترش يا باز شدن مي كند، از بين مي رود.



:: بازدید از این مطلب : 327
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 12 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ماساژ

دانلود فیلم ایرانی جدید دشمن زن به کارگردانی کریم امینی محصول سال ۹۶

New Film By Karim Amini – Doshman Zan

فیلم دشمن زن

 

 

نام اثر: دشمن زن

کیفیت ها: Full HD 1080p – hd 720p – sd 480p

مخاطب: بزرگسالان

نوع فیلم : سینمایی

محصول : ایران

موضوع : سیاسی اجتماعی

نویسنده : امیرحسین نجف‌ پور

کارگردان : کریم امینی

تهیه کننده : محمد حسین فرح‌ بخش، عبدالله علیخانی

با هنرنمایی : سام درخشانی: در نقش خسرو، بهاره کیان‌ افشار : در نقش سهیلا، الناز حبیبی : در نقش روشنک، بهرنگ علوی : در نقش مجید، گوهر خیر اندیش : در نقش مادر خسرو، مریم سعادت : در نقش مادر مجید، امیرحسین آرمان : نامزد سابق روشنک، سید احمد رضا موسوی : در نقش چرتکه، سیروس همتی : دوست مجید، مانی آخشی، سپیده مرادپور، هاوار قاسمی، شیرین صفری، حسین صفاریان، زهره صالحی، الهام مصطفایی، امیر شروانی، حسین لواسانی و علی غلامی

سال تولید : ۱۳۹۶

تاریخ انتشار : ۱۳۹۷

مدت زمان : ۹۴ دقیقه

 

درباره فیلم :

فیلم دشمن زن به کارگردانی کریم امینی و تهیه کنندگی محمد حسین فرح بخش و عدالله علیخانی در سال ۹۶ ساخته شده است. داستان این فیلم درباره دفاع از حقوق زنان است. فیلم دشمن زن مورد انتقاد خیلی از دوستان اهالی سینما قرار گرفته است. با اینکه تیکه های کلیشه ای در این فیلم زیاد است ولی جسارت کارگردان که با حال و هوایی تا مرز عقاید فمینیستی پیش رفته واقعا قابل تحسین و می توان گفت تصمیمی جسورانه بود. در داستان این فیلم آمده هر مردی که اولش با زن ها دشمنه آخرش میشه مدافع حقوق آن ها!

 

 

دیگر عوامل فیلم دشمن زن :

کارگردان : کریم امینی، تهیه‌کنندگان : عبدالله علیخانی، حسین فرحبخش، نویسنده فیلمنامه : امیرحسین نجف پور، مشاور کارگردان : محسن قرایی، مدیر فیلمبرداری : مرتضی هدایی، مدیر صدابرداری : بابک اخوان، تدوین : سپیده عبدالوهاب، طراحی و ترکیب صدا : حسین ابوالصدق، طراح چهره پردازی : امید گل‌زاده، موسیقی : محمد احمدی، اصلاح رنگ : حمیدرضا فتوره‌چیان، طراح لباس : مهناز غنی، طراح صحنه : رامین غفوری، برنامه‌ ریز و دستیار کارگردان : امیر رونقی، دستیار اول فیلمبردار : مجتبی شادرو، مدیر تولید : محمد عزت‌ خانی، منشی صحنه : زهرا تحقیقی، عکاس : لیلا خوش کنار و مدیر تدارکات : مهدی عطایی

 

داستان فیلم:

فیلم دشمن زن داستانی عاطفی و عاشقی درباره زن ها است. داستان این فیلم در مورد کسانی است که دشمن سر سخت زن ها هستند ولی در آخر فیلم متوجه می شوید که همان هایی که یک زمانی دشمن زن ها بوده اند حالا مدافع سر سخت حقوق زنان اند و …

 

درباره کارگردان فیلم :

کریم امینی متولد ۱۳۵۲ از شهر تهران است. فیلم دشمن زن اولین تجربه او در ساخت فیلم سینمایی بلند است. وی تحصیلات آکادمیک خود را در رشته فیلم نامه نویسی و کارگردانی در دانشگاه سوره تهران گذرانده است. او قبل از ساخت فیلم دشمن زن به عنوان دستیار کارگردان با کارگردان های مطرح زیادی همکاری داشته است.

 



:: بازدید از این مطلب : 335
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 12 مرداد 1397 | نظرات ()